Turkish Cargo tarafından Derneğimize iletilen "THY İHL ve AHL Kargo Terminalleri Mal Kabul Alanı Bireysel/Kurumsal Müşteri Giriş/Çıkışlarının Tanıtma Kartı ile Yapılması" başlıklı duyurusu ilişikte bilgilerinize sunulmuştur.
Sayın İlgililer,
01.07.2019 tarihinden itibaren Turkish Cargo mal kabul alanlarına girişlerde kullanılacak olan tanıtma kartı bedeli 31.12.2019 tarihine kadar İstanbul Havalimanı için KDV dahil 30 TL, Atatürk Havalimanı için KDV dahil 60 TL olarak revize edilmiş olup banka ve hesap bilgileri aşağıdaki gibidir. (İlgili tarihinten sonraki yeni kart basım ücretlerinin güncel bilgisi ayrıca duyurulacaktır.)
Türk Hava Yolları A.O.
Yapı Kredi Bankası - Yeşilköy Şubesi TL Hesabı
Hesap No: 0121-63714369
IBAN No: TR80 0006 7010 0000 0063 7143 69
Havalimanlarındaki geçiş sistemleri birbirlerinden farklı olduğundan mevcut AHL ve yeni İHL kartlarının kullanımı devam edecektir.
01.03.2019 tarihine dek AHL kartları için ödeme gerçekleştirmiş, kartlarını teslim almış ve bilgileri veritabanımızda bulunan kurumsal müşterilerimizden İHL kartları için ücret talep edilmeyecektir. Bedelsiz tanıtım kartı temin etme hakkına sahip olan müşterilerimiz personellerinin bilgilerini 31.12.2019 tarihine kadar ACENTEGIRISKAYIT@THY.COM e-posta adresine bildirmelidirler. İlgili talepler veritabanından kontrol edilecek ve uygunluğun sağlanması halinde basımları gerçekleşecektir. (AHL Turkish Cargo acente tanıtım kartlarını aktif kullanan kurumsal müşterilerimizin kart basımları gerçekleştirilecek olup, işten ayrılan, firma değiştirmiş ve / veya kart sahibi personellerinin yerine herhangi bir birey adına kart talep edilemeyecektir.)
Tanıtım kartı sahiplerine kartlarını mal kabul alanında görünür bir biçimde taşımaları için boyun askısı ve kartlık dağıtımı gerçekleşecektir. İlgili boyun askıları ile kartlıklar bir defaya mahsus olmak üzere (sadece tanıtım kartı üzerinde ismi bulunan kişiye nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport ibraz edilmesi karşılığında) ad, soyad, firma adı ve imza karşılığı Ortaklığımız tarafından dağıtılacak olup, kaybolması durumunda ilgili sorumluluk temin eden bireye aittir.
Boyun askılık ve kartlıkların dağıtılmasından sonra, kartlarını görünür bir biçimde taşımayan bireyler mal kabul alanına alınmayacaktır.
Tanıtım kartı talebinde bulunmayan, başvurusu geciken ya da herhangi bir aksaklık nedeniyle kartlarını teslim almayan firma personelleri hak kaybına uğramamaları açısından mal kabul alanı giriş noktasından nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport ibrazı karşılığında alacakları ziyaretçi kartlarıyla giriş işlemlerini gerçekleştirebilirler.
Kurumsal müşterilerimizin işe yeni başlayan personelleri için tanıtım kartı talep etmesi durumunda ilgili personelin aşağıdaki bilgileri dijital ortamda ACENTEGIRISKAYIT@THY.COM e-posta adresine gönderilmelidir:
-AD SOYAD -BİYOMETRİK FOTOĞRAF
-T.C. KİMLİK NO -ÖDEME DEKONTU
-FİRMA ADI -VERGİ LEVHASI
-ACİL DURUM İRTİBAT NO
NOT: İlgili personellerin kartları belli periyotlarla ve toplu olarak çıkarılacağı için bilgileri ilgili e-posta adresine gönderilen personellerin tanıtım kartları gönderilen sürenin akabinde derhal basılmayabilir.
Kurumsal müşterilerimizin işten ayrılan personellerinin bilgilerinin, ivedilikle ACENTEGIRISKAYIT@THY.COM e-posta adresine bildirilmesi ve ilgili kartın Turkish Cargo tesislerinde bulunan kart dağıtım noktasındaki personele teslim edilmesi gerekmektedir. İşten ayrılan personelin bildiriminin ve tanıtım kartının iadesinin yapılmaması sonucu yetkisiz kullanım vasıtasıyla oluşabilecek herhangi bir güvenlik zafiyeti durumunda sorumluluk Ortaklığımıza ait değildir.
Kartların zayi olması durumunda yeni kart çıkarılması için yeniden kart bedeli ödenmesi gerekmektedir.